RE-PASSA_LAPASSA

Col·lectiva retrospectiva i actual del grup LAPASSA.

L’ajuntament  de Bétera junt a la Universitat Politècnica de València

recolzen una mostra col·lectiva on alumnes i exalumnes  proposen a partir de la seua subjectivitat  una proposta artística multidisciplinar i performàtica. RE-PASSA, títol de la mostra, vol posar en valor el passat del col·lectiu LAPASSA  des de els inicis allà pel 2015 i, a la vegada, expressar les inquietuds artístiques de cadascú dels participants.

Hi han tres elements que son característics de LAPASSA i que s’han materialitzat majoritàriament en el HAPPENING, i tos tres estaran en la inauguració: la poma, la màscara i el públic.

En la actualitat, ha ampliat el camp de acció i ha traspassat les disciplines per penetrar col·lectivament en les sales d’art sense abandonar el esperit creatiu. La característica principal segueix sent el col·lectiu.

VIDEO EN :